دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

محفلی برای دانلود همه چیز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
؟؟؟؟؟؟؟
16:57
پنج شنبه 28 مرداد 1395

Life is Strange در واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد. شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند. پس از زدن یک رعد و برق مکس از خواب سر کلاس دانشگاه خود بر می خیزد و از اینکه فقط یک کابوس را ردکرده احساس راحتی میکند. بعد از آن مکس با دوربین آنالوگ خود یک سلفی می گیرد و همین توجه استاد را به خودش جلب می کند باعث می شود تا از او یک سوال کند ولی مکسقادر به جواب دادن آن سوال نیست و بسیار سر افکنده می شود و خود را سرزنش می کند زیرا او استاد خود را خیلی دوست دارد. پس از اتمام کلاس مکس به دستشویی دانشگاه می روداما بعد از آن شاهد دعوای دوست صمیمی خود با یکی از اشرار می شود که بنظر در مورد مواد مخدر با هم جر و بحث می کنند. بعد از اتفاق ناگواری که در آنجا می افتد مکس ناخوداگاه زمان را برمی گرداند به هنگامی در کلاس از خواب بیدار شده بود. او متوجه قدرت خارقالعاده خود می شود سپس سعی می کند تا دوباره به سرعت وارد دستشویی شده و دوست خود را نجات دهد.

Life Is Strange Complete PC-PROPHET

Life is Strange pc cover small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

Life is Strange screenshots 01 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC Life is Strange screenshots 02 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

Life is Strange screenshots 03 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC Life is Strange screenshots 04 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

Life is Strange screenshots 05 small دانلود بازی Life Is Strange Complete برای PC

Life Is Strange is an episodic graphic adventure video game developed by Dontnod Entertainment and published by Square Enix. It is available for Linux, Microsoft Windows, OS X, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 and Xbox One, and consists of five episodes released periodically throughout 2015. The game’s plot focuses on Maxine Caulfield, a photography student who discovers that she has the ability to rewind time at any moment, leading her every choice to enact the butterfly effect. After having foreseen an approaching storm, Max must take on the responsibility to prevent it from destroying her town. The player’s actions will adjust the narrative as it unfolds, and reshape it once allowed to travel back in time. Fetch quests and making environmental changes represent the forms of puzzle solving in addition to using branching choices for conversation. Development of Life Is Strange began in April 2013. It was formed with an episodic format in mind, for reasons both financial and creative. The developers conducted research on the setting by travelling to the Pacific Northwest, and subverted known archetypes to make the characters. Player feedback influenced the adjustments made to the episodes. Story and character arc serve as the central point in the game rather than traditional graphic adventure tropes like point-and-click puzzles. The voice recording sessions took place in Los Angeles, California. During its release, Life Is Strange received generally favourable reviews commending the character development, rewind game mechanic and tackling of taboo subjects. It won the BAFTA Games Award for Best Story, the Peabody-Facebook Futures of Media Award and The Game Awards’ Games for Impact Award. Common criticisms included the slang that was used, poor lip-syncing in earlier episodes, and tonal inconsistencies in the story. It had sold one million digital copies by the end of July 2015. A digital series based on the game is being developed by Legendary Digital Studios and Square Enix.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista

Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (not recommended for Intel HD Graphics cards)

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Dual Core 3.0GHz or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI HD 4890)

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 14 GB available space

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

لینک دانلود:

=========================================

PROPHET Release

 

توجه: این نسخه شامل تمامی DLCها، آپدیت ها و قسمت های 1 تا 5 + Directors’ Commentary می باشد.

 

  دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱Direct Link

دانلود پارت ۲Direct Link

دانلود پارت ۳Direct Link

دانلود پارت ۴: Direct Link

دانلود پارت ۵: Direct Link

دانلود پارت ۶: Direct Link

دانلود پارت ۷: Direct Link

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.


تعداد بازدید از این مطلب: 188
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
بازدید : 188

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به محمد 81 بلاگ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر